eSIM on uue põlvkonna nutitelefonidesse, -kelladesse ja arvutitesse sisseehitatud SIM-kaart, mis muudab mobiilsideteenuste kasutuselevõtu ja haldamise kiiremaks ja lihtsamaks.
Kuidas erineb seadmesse sisseehitatud eSIM tavalisest SIM-kaardist?
eSIMi aktiveerimiseks ei pea Sa ootama tarnet pakiautomaati või koju ning saad teenust asukohast olenemata kohe kasutama hakata.
eSIM on ka keskkonnasõbralikum valik, sest vastupidiselt füüsilisele SIM-kaardile ei kulu selle tootmiseks, pakkimiseks ning saatmiseks ressursse.
Kui füüsilisi SIM-kaarte on võimalik aktiveerida täpselt nii palju, kui on seadmes SIM-kaardi pesasid, siis eSIMiga saad kasutada ühes telefonis rohkem numbreid.
Kahjuks ei toeta eSIM hetkel Mobiil-ID teenust, kuid alternatiivina on võimalik kasutada Smart-ID-d.
Kuidas liituda uue paketiga ja eSIMiga?
Veendu, et Sinu seade toetab eSIMi. Seda saad kontrollida seadme seadetest või otsides internetist infot seadme tehnilise võimekuse kohta; näiteks leheküljelt https://www.gsmarena.com.
Logi sisse paketiga liitumise protsessi ja vali SIM-kaardi valiku sammus „Mul on seade, millega saab kasutada eSIMi.“
Kui lisad IMEI-koodi, annab Sinu seade peale liitumist märku, et eSIM ootab seadistamist. Kui Sa ei saa IMEId lisada, on Sul võimalik peale liitumist eSIMi seadistamiseks skannida QR-kood. Kui telefonil on mitu IMEId, siis veendu, et sisestad IMEI-koodi, mis pole veel kasutusel.
Kui lisasid IMEI-koodi, pead peale liitumise lõpetamist eSIMi oma telefonis seadistama. eSIMi info jõuab sinu telefoni mõne minutiga. Kui vajad seadistamisega abi, tutvu seadmepõhiste juhenditega.
NB! Kui liitud telefonist, siis soovitame kindlasti kasutada IMEI-koodi, sest QR-koodi skannimisega võib tekkida tehnilisi probleeme.
NB! Kui soovid eSIMi hiljem seadistada, leiad QR-koodi koos oma eSIMi PIN- ja PUK-koodidega iseteenindusest alampunktist „SIM ja kasutajad“.
NB! Jälgi uue eSIM-i PIN-koode ja jäta need meelde! eSIMi PIN-koodi saad muuta telefoni menüüs.
Kuidas vahetada oma olemasolev füüsiline SIM-kaart eSIMi vastu?
Veendu, et Sinu seade toetab eSIMi. Seda saad kontrollida seadme seadetest või otsides internetist infot seadme tehnilise võimekuse kohta; näiteks leheküljelt https://www.gsmarena.com.
Logi sisse iseteenindusse ning vali number, mille SIM-kaarti soovid vahetada.
Edasi liigu alampunkti „SIM ja kasutaja“ ning vali toiming „Telli/aktiveeri uus SIM“.
Valides „Soovin uut eSIMi“, on Sul võimalus lisada IMEI-kood või jätta see valik tühjaks, et alustada oma telefoniga seadistamist hiljem läbi QR-koodi skannimise.
Kui lisasid IMEI-koodi, annab telefon 10 minuti jooksul eSIMi lisamise kohta märku ning juhendab sind edasi toimetama.
NB! Kui liitud telefonist, siis soovitame kindlasti kasutada IMEI-koodi, sest QR-koodi skannimisega võib tekkida tehnilisi probleeme.
NB! Kui soovid eSIMi hiljem seadistada, leiad QR-koodi koos oma eSIMi PIN- ja PUK-koodidega iseteenindusest alampunktist „SIM ja kasutajad“.
NB! Jälgi uue eSIM-i PIN-koode ja jäta need meelde! eSIMi PIN-koodi saad muuta telefoni menüüs.
Mis saab siis, kui kasutan eSIMi ja soovin seadet vahetada?
Kui sa vahetad seadme uue vastu välja, siis pead uues seadmes aktiveerima uue eSIMi ehk tegema SIM-kaardi vahetuse. Juhised leiad ülemisest punktist.
Kas saan oma Diili paketiga kasutada nutikellas sama numbrit, mis telefonis?
Kahjuks Diili numbriga Telia MultiSIMi teenust kasutada ei saa. Selleks on vaja põhinumber viia Teliasse.
Rohkem infot ja vastuseid eSIMi kohta leiad eSIMi lehelt.