Kui soovid Mobiil-ID teenust aktiveerida, veendu, et:
Mobiil-ID väljastamiseks elektroonilises kanalis on vaja anda ID-kaardiga digiallkiri ehk vajad lisaks ID-kaardi lugejat.
Mobiil-ID teenus muutus 02.07.2022. Teenusega saad liituda järgmistel tingimustel:
Mobiil-ID lepingut saad sõlmida ja lõpetada ainult Diili iseteeninduses. Need kliendid, kes on liitunud Mobiil-ID teenusega enne 02.07.2022, saavad Mobiil-ID teenust lõpetada ainult Telia esinduses.
Sertifikaadid aktiveeritakse teenuse tellimisel automaatselt ning midagi lisaks tegema ei pea.
Diil saadab SIM-kaardi enne sertifikaatide aegumist automaatselt Sinu Diili iseteeninduses märgitud aadressile. Oma kehtivat aadressi saad muuta iseteeninduses. Kui Sa ei ole SIM-kaarti siiski kätte saanud, võid selle tellida ka Diili e-poest või Telia esindusest.
Teenusega saab liituda alates 18. eluaastast.
Ühel inimesel võib olla mitu Mobiil-ID-d (üks Mobiil-ID on seotud ühe telefoninumbriga).
Mobiil-ID on eraisiku omand, nagu ka ID-kaart, seepärast tasub ka teenuse eest Mobiil-ID tellija. Kui Mobiil-ID teenuse tellija ei ole numbri omanik, peab ta enne Mobiil-ID-ga liitumist minema Telia esindusse ja sõlmima Era arve lepingu. Kui soovid, et Mobiil-ID teenuse eest tasuks numbri omanik, peab ta selleks andma oma nõusoleku ja tegema vastava märke iseteeninduses. Sinul endal seda võimalik muuta ei ole.